Kesätyötä nuorille

22.3.2017 - 10.4.2017

Ruoveden kunta työllistää tänä vuonna kesätöihin kunnan eri osastoille 20 ruovesiläistä nuorta:

• 8 vuosina 2001–2002 syntynyttä nuorta, työsuhde 2 viikon mittainen, työaika 6 t /pv
  • 12 vuosina 1999–2000 syntynyttä nuorta, työsuhde 4 viikon mittainen, työaika 7 t /pv.

Yrittäjäjille

Ruoveden kunta tukee 1997–2002 syntyneitä nuoria työllistäviä, ympäri vuoden toimivia yrityksiä 200 eurolla. Työllistämisaika vähintään 4 viikkoa. Yrityskaavakkeita saatavana kunnantalon infosta, Ruovedentie 30. Yksi nuori/yritys.

4H-kesäyritystuki

Ruoveden kunta tukee 1997–2002 syntyneitä nuoria 200 eurolla starttirahatyyppisesti oman 4H-yrityksen perustamiseen. Kesäyritystukea haetaan Ruoveden 4H-yhdistyksen kautta. Lisätiedot: www.4h.fi/ruovesi tai teija.perttula(ät)4h.fi.

Nuoret kesätyöntekijät

Jos haet kunnalle kesätöihin, täytä ja tulosta kesätyöhakukaavake (pdf).
Kaavakkeita on myös kunnantalon infossa, Ruovedentie 30, jonne hakemukset myös palautetaan 10.4.2017 mennessä

Valinta ja mahdollinen arvonta suoritetaan viikon 15 aikana. Nuori voi saada vain yhden kunnan tarjoaman kesätyömahdollisuuden.

Nuorten työleiri

Tuuhosen leirikeskuksessa 5.–6.6.2017. Mahdollisuus 10 päivän työharjoitteluun paikallisessa yrityksessä. Työleiri tarkoitettu 2003 syntyneille ja sitä vanhemmille nuorille. Leirille pääsevät ensisijaisesti ne nuoret, joilla ei ole muuta kesätyötä. Työleiristä ja mahdollisesta harjoittelujaksosta maksetaan 19 € /päivä. Työleirille hakuaika päättyy 15.5.2017. Hakukaavakkeita saa nuorisotoimistosta, jonne ne myös palautetaan. Valituille lähetetään leirikirje.

Lisätietoja: vapaa-aikaohjaaja, p. 044 787 1373.

Ruoveden kunta