Kesätyötä nuorille

19.3.2018 - 4.4.2018

Ruoveden kunta työllistää 20 ruovesiläistä nuorta kesätöihin kunnan eri osastoille.

- 8 vuosina 2002–2003 syntynyttä nuorta, työsuhde 2 viikon mittainen, työaika 6 t/pv
- 12 vuosina 2000–2001 syntynyttä nuorta, työsuhde 4 viikon mittainen, työaika 7 t/pv

Yrittäjät

Ruoveden kunta tukee nuoria (s. 1998–2003) työllistäviä ympäri vuoden toimivia yrityksiä 200 eurolla. Työllistämisaika vähintään 4 viikkoa. Yrityskaavakkeita saatavana kunnantalon infosta. Yksi nuori/yritys.

4H-kesäyritystuki

Ruoveden kunta tukee nuoria (s. 1998–2003) 200 eurolla starttirahatyyppisesti oman 4H-yrityksen perustamiseen. Kesäyritystukea haetaan Ruoveden 4H-yhdistyksen kautta.
www.4h.fi/ruovesi tai teija.perttula(ät)4h.fi.

Nuoret kesätyönhakijat

Jos haet kunnalle kesätöihin, sinun pitää täyttää kesätyöhakukaavake, jonka voi tulostaa tästä. Kaavakkeita on myös kunnantalon infossa, Ruovedentie 30, minne myös hakemukset palautetaan 4.4.2018 mennessä. Valinta ja mahdollinen arvonta suoritetaan viikon 14 aikana. Nuori voi saada vain yhden kunnan tarjoaman kesätyömahdollisuuden.

Nuorten työleiri

Tuuhosen leirikeskuksessa 5.–6.6.2018. Mahdollisuus 10 päivän työharjoitteluun paikallisessa yrityksessä. Työleiri tarkoitettu 2004 syntyneille ja sitä vanhemmille nuorille. Leirille pääsevät ensisijaisesti he, joilla ei ole muuta kesätyötä. Työleiristä ja mahdollisesta harjoittelujaksosta maksetaan 19 €/päivä. Työleirille hakuaika päättyy 15.5.2018. Hakukaavakkeita saa nuorisotoimistosta, mihin ne myös palautetaan. Valituille lähetetään leirikirje.

Lisätietoja: vapaa-aikaohjaaja, p. 044 787 1373

RUOVEDEN KUNTA